Yaxşı, təməl hissəyə keçməmişdən qabaq onlayn aləmdə sahibkarlığı mükəmməlliyinə aparan “qızıldan dəyərli” bir neçə faktla sizi maarifləndirməyə dəyər. Müştəri dəyəri sizcə nədir? Bu, müştərinizə təklif etdiyiniz iş və məhsul xidmətləri nəticəsində yaranmış qənaət hissi və ən yüksək məmnunluq dərəcəsidir. Dəyər sözünə istinad edərkən çaşbaş qalmayın. Bu məzmunda dəyər sözü “qiymətləndirmə” sözündən daha geniş mənadadır. Bu, biznes mülkünüzün dəyərini və hətta biznes mülkünüzdən gələn faydalarını da ifadə edə bilər.
Müştəri dəyəri həm məhsul, həm də xidmətlər aləmində azalır və bu vacib paradiqmaya diqqət etmək sizin hədəf və daimi müştəriləriniz üçün çox faydalıdır. İcazə verin, bu yazımda, sizi dəyər yaratmağa yönəldəcək bəzi səbəbləri izah edim. Daha sonra, dəyərə fokuslanmağın və onu necə əldə saxlamağın padzəhərini göstərəcəyəm. Arxaya yaslanın, zövq alın və diqqətli olun, çünki bu, gələcək biznesinizdə uğur qazanmağın əlacıdır.
Müştərilər üçün dəyər yaratmağa niyə fokuslanmalısınız?
Sizin biznesinizi müştəri yaradır və əgər investisiyanın kütləvi qayıtmasına ciddi yanaşırsınızsa, müştərilərinizə dəyər yaratmaq üçün səy göstərməlisiniz. Dəyər yaradılması xidmət / məhsul mənfəəti, işçi heyəti mənfəəti və s. inkişaf etdirilməsi yolu ilə müştərilərin saxlanılması və cəlb edilməsinin özəyidir. Biznesinizlə bağlı daima ağlınızda saxlamalı olduğunuz bir məsələni deməyə icazə verin. Müştəri heç vaxt məhsulunuzla şəxsi bağlılığı olduğu üçün onu almayacaq. Fakt budur ki,müştərilər dəyəri hiss edir və onların ehtiyaclarını ödəyə biləcək məhsulu bəyənirlər.
Niyə müştərilərinizə dəyər yaratmalı olduğunuzla bağlı həqiqətən diqqət etməli olduğunuz səbəblərdən bəziləri bunlardır.
I. Müştəri üçün ilkin prioritet məhsul yox dəyərdir.
Google kimi müxtəlif biznes analitik vasitələrindən əldə edilən araşdırmalara görə, potensial alıcıların 16% -dən az hissəsini məhsulun özü cəlb edir. Digər 84% -ni isə sizin sahibkarlıq təcrübənizdə onlara təklif etdiyinizin dəyəri maraqlandırır. Məhsul və xidmətləriniz haqqında anlaşılan məzmun yaratmalısınız. Dəqiq olmaq üçün biznes imperiyanızın faydaları və təsirləri haqqında orjinal ifadələr və müxtəlif sübutlarınız olmalıdır. Öz dünyanızda bilik və təcrübənizi göstərərək məhsul və xidmətlərinizlə müştəriləriniz üçün dəyər yaradırsınız və bu da investisiyanın geri qayıtmasına gətirib çıxardır.
II. Bu, müştərilərinizi müəyyənləşdirməkdə və seqmentlərə ayırmaqda sizə kömək edəcəkdir.
Hər hansı intellektual və müasir biznes sahibinin ağlında həmişə bir planı olması ən yaxşı ideyadır. ‘Nə vaxt’ ,’necə’ ,’kimin nəyə ehtiyacı var’ kimi və daha çox seqmentləşdirmə və identifikasiya prosedurlarını bilməlisiniz. Geofencing kimi rəqəmsal marketinq strategiyaları var. Müştərilərə dəyər yaratmaqda fokuslanmalı olmağınızın əsas səbəblərdən biri də bunun sizə müəyyən bir coğrafi sahədə hansı məhsulun və ya xidmətin faydalı olacağı barədə dəqiq bir görüntü verməsidir. Əlavə olaraq, bu səbəb həm də məhsul və xidmətin çatdırılmasına fokuslanmaq baxımından kömək edəcəkdir. Bu, məhsulun səmərəliliyini və xidmətin mükəmməlliyini inkişaf etdirmək üçün faydalı olacaqdır.
III. Məhsula /xidmətə ehtiyac duyan auditoriya ardıcıllığına nail olmaq.
Yaxşı, müştərilər üçün dəyər yaratma mövzusuna diqqət etməli olduğunuz səbəblərdən biri də məhsul / xidmət auditoriyasının biznesə necə cavab verəcəyini öyrənməli olmağınızdır. Bir çox müştəri nə istədiyini yaxşı bilir. Müştərilərin beynində satıcıdan nə gözlədikləri haqqında bir təsəvvür var və siz onlarla əməkdaşlıq etməyi bacarmasanız çox pis şeylər baş verə bilər. Müştərilər üçün dəyər yaratmaq sizə müştəri haqıında aydın təsəvvürə yönəlməyə hədsiz dərəcədə kömək edəcəkdir.
IV Müştəri üçün dəyər yaratmaq lazımsız marketinqdə xərclərin azaldılması üçün bir vasitəsidir
Bir çox insan oyunda ən yaxşı marketinq strategiyalarını seçsə də nəticələr qaneedici deyil. Bunun niyə belə olduğunu deyim? Bu, müştərilərin sizin məhsullarınız və ya xidmətlərinizlə bağlı eşitdikləri rasional fərziyyələrin azlığı ilə əlaqədardır. Müştəriniz üçün dəyər yaratmaq sizə, qoyacağınız investisiya ilə uzlaşacaq marketinq strategiyası yaratmağa kömək edəcəkdir. Rəqəmsal məzmun baxımından isə əsas hədəf kütlənizə və ya auditoriyanıza uyğun təsirli və maraqlı məzmuna sahib ola bilərsiniz.
V. Müştərilər üçün dəyər yaratmaq doğru qərar verməyin əsas mərkəzidir.
Əsasən mənfəət sayılan sərmayənin geri qayıtmasının müştəri dəyərindən asılı olduğunu başa düşmək çox vacibdir. Müştərilər üçün dəyər yaratmaq strategiyalarını hazırlamaq və tətbiq edə bilmək sənəti şübhəsiz ki, sizin brendinizin nüfuzunu artıracaq və məhsul və xidmətlərinizin üstünlüyünü gücləndirəcəkdir. Müştəri dəyərinin yaradılması müştərinin nəyə ehtiyac duyduğu ilə bağlı düzgün qərar vermək üçün investisiya qoyur. Bu zaman həmişə cəld geri dönüş əldə edilir.
Müştərilər üçün dəyər yaratmağa necə fokuslanmaq məsələsi çox vacibdir. Biznesinizdə müştəri üçün necə dəyər yetişdirməyin və onu əlinizdə saxlamaq üçün istifadə olunan müxtəlif yolların düzgün dozasını aldığınıza təminat verirəm. İcazə verin, sizə bir termin təqdim edim. Dəyər təklifi. Bəli, bu, sahibkarlıq sahəsində təklifinizin dərəcəsini, müştərinin ehtiyacını və bazarda lazımi təklifləri özündə birləşdirən bir terapiyadır. Aşağıda müştərilər üçün dəyərə fokuslanmağın yolları göstərilib.
Müştərilər üçün dəyərə necə fokuslanmaq lazımdır?
Bu təlimatlar müştəri dəyərinə nail olmaq vasitələrini addım-addım göstərəcəkdir.
a. Auditoriyanız üçün hərəkətverici dəyər amillərini bilin.
Bunu bilməyin və buna nail olmağın bir çox yolu var. Dəyərin hərəkətverici amillərini müəyyənləşdirmək üçün hazır vasitələrdən biri google analitikidir. Müştərilərinizin məhsul və ya xidmətinizə reaksiyalarını görmək üçün sorğu strategiyalarından da istifadə edə bilərsiniz. Bunu müştərilərinizə nəyin yaxşı olacağını və sizin öz məfhumlarınızı onlara nə qədər çatdırmaq şansınız olduğunu anlamaq məqsədi ilə edin.
b. Biznesinizin dəyər təklifini bilin.
Nə demək istədiyimi biznesinizin dəyər təklifini bilmək və anlamaq baxımından izah etmək istəyirəm. Müştərinin məhsulunuzu axtarmağa və satın almağa ayırdığı vaxt onun xərclədiyi ilə bərabər olmalıdır. Yuxarıda göstərilən seqmentdə qeyd etdiyim kimi məhsulunuzun və xidmətinizin müştərilərinizə verdiyi üstünlükləri anlayın və təhlil edin.
c. Müştərilərinizi öyrənin, izləyin və müvafiq olaraq qruplaşdırın.
Müştərilərin düşüncə tərzlərinin eyni olmadığını anlamalısınız. Hər bir müştərinizin yerləşdiyi yeri bilin və onlara ən yaxşısını necə verəcəyinizi təhlil edin. Məhsullarınızı dad və təcrübə baxımından qruplaşdırın və araşdırmanıza görə bərabər bölüşdürün.
d. İki tərəfli müvəffəqiyyət ssenarisi təyin edin.
Müştərilərinizin məhsulunuz və ya xidmətinizin qiymətindən razı qalmasını təmin edin. Eyni zamanda da maksimum qazanc əldə etməyinizi sığortalayın. Bunun müvəffəq olmasını təmin etmək üçün xidmətlərinizin, məhsullarınızın və brendinizin müştərini məmnun etdiyindən əmin olun. Kəmiyyətdən çox keyfiyyətə konsentrə olun. Müştərilər keyfiyyətə görə daha çox pul xərcləyəcəklər. Mən bunu ikitərəfli qazanc situasiyası adlandırıram.
e. Etibarlı müştərilərinizə daha çox investisiya qoyun.
Yarım çörək bütün çörəkdən yaxşıdır. Məhsulunuzun öz köklərini hardan götürdüyünə və dominantlıq etdiyi yerə diqqət edin. Ən yaxşı keyfiyyətə çatdığınızdan əmin olun. Bu sizin nüfuzunuzu daha da gücləndirəcəkdir.
Bu prinsiplərə əməl etsəniz, uğur sizin damarlarınıza axacaqdır.