Əlaqə Mərkəzi
Gücləndirilmiş "omnichannel" dəstəyi ilə daha çox müştəri təcrübəsi yaratmağa kömək edəcək Əlaqə Mərkəzi həllindən faydalanın. ATL Tech-in innovativ texnologiyaları əsas götürərək yaratdığı proqram təminatı səmərəliliyi artıracaq və müştərilərinizlə olduqları yerdən kəsintisiz əlaqə quracağdır.
Təklif etdiyimiz həllər
Müştəri əlaqələri xüsusiyyətləri
İşçi qüvvəsi iştirakının idarə etməsi
Performans idarə etməsi
Omnichannel
Analitika
Müştəri əlaqələri xüsusiyyətləri
İşçi qüvvəsi iştirakının idarə etməsi
Performans idarə etməsi
Omnichannel
Analitika
Instacall - müxtəlif funksionallıq və asan istifadə ilə zəngin bulud əsaslı əlaqə mərkəzi proqram təminatı
Hədəf auditoriyanızı ən son tendensiyalar ilə təchiz edilmiş möhtəşəm bir məhsulla sevindirin. Markanızla texnologiya arasında effektiv əlaqə yaradan xüsusi və interaktiv dizaynla hazırlanmış istifadəçi təcrübəsindən yararlanın.
K3: Müxtəlif növ fövqəladə hall vəziyyətlərini idarə etmək üçün unikal proqram təminatı
K3, polis, təcili yardım, yanğın və digər fövqəladə hallar üçün nəzərdə tutulmuş 7/24 çağrı göndərmə xidmətləri təqdim edir və həyat xilas edici məlumatları ən yaxın təcili yardım mərkəzi ilə dərhal paylaşır. tg
Özəlliklər
İnteraktiv Səsli Cavablama
İnteraktiv Səsli Cavablama (IVR) zəng edənlərlə ünsiyyət qurmağa imkan verir və zəngləri müvafiq alıcılara yönləndirməyə kömək edir. Xəttinizin həddən artıq yüklənməsinə görə üzr istəməyin!
Növbələrin İdarə Edilməsi
Daha yaxşı müştəri məmnuniyyəti üçün zəng növbələrinizi idarə edən və optimallaşdıran növbə idarəetməsi seçimi. Çağırışları sənətkarlığa çevirin!
Səsli Mesaj
Səsli Mesaj - zəngi cavablamağınız mümkün olmadıqda belə zəng edənlərlə əlaqə qurmağa kömək edən avtomatlaşdırılmış sistemdir. Səsli mesajları qəbul edin və müvafiq şəxslərə yönləndirin. Çünki hər zəng vacibdir!
Geri Zəng Et
Zəngdən imtina faizini azaldan və müştərinin təcrübəsinə müsbət təsir göstərməsi üçün zəng edənlərlə qarşılıqlı əlaqədə olmağınıza imkan verən geri çağırma funksiyasıdır.
Zəng yönləndirmə
Zəngdən imtina faizini azaldan və müştərinin təcrübəsinə müsbət təsir göstərməsi üçün zəng edənlərlə qarşılıqlı əlaqədə olmağınıza imkan verən geri çağırma xüsusiyyəti. Cəhd nə qədər çox olsa, məmnuniyyət göstəricisi daha yaxşı olacaq!
Telemarketinq
Ehtiyaclarınıza uyğun gələn, gəlirləri artıran və eyni zamanda potensial müştərilərə zəng yolu ilə kampaniya elanları verən telemarketinq seçimi. Ağıllı qərarlar - uğura doğru yol!
ACD & Zəng yönləndirmə
Təşkilatların xüsusi ehtiyaclarından asılı olaraq sifariş və prioritetlə təyin olunan daxil olan zənglər üçün növbə yaradan zəng yönləndirmə sistemi. Ağıllı zəng yönləndirmə idarəetməsi agentlərin vaxtına qənaət edir və zəng edənlər avtomatik olaraq bu zəngə ən uyğun gələn şəxsə yönləndirərək vaxtınıza qənaət edir.
Zənglərin qeydə alınması
Məlumatlı qalın və hər əməliyyatı saxlayan zəng qeyd sistemindən istifadə edərək zənglərinizin, agentlərinizin və zəng edənlərin qarşılıqlı fəaliyyətinin arxasındakı bütün şəkli görün. Hər bir qeyddən toplanan məlumatlar işçi təlimi və müştəri anlayışı daxil olmaqla, müxtəlif məqsədlərə xidmət edə bilər.
Hesabatlılıq
Anlaşılması və istifadəsi asan olan zəng hesabat analitikasını yaradaraq, təşkilatın gəlirlərini yaxşılaşdırın və daim dəyişən rəqabətli bazarda yüksək səviyyənizi qoruyun. Sistemimiz tərəfindən yaradılan hesabatlar, məlumatların qısa zamanda effektiv iş alətlərinə çevrilməsinə dair aydın bir görüntü verəcəkdir.