2020 ilin rəqəmsal marketinqin 10 trendi
Avqust 06, 2020

2020 — Rəqəmsal marketinqdə 10 trend

Texnologiya və investisiyalar birləşən zaman investisiyanın yüklü miqdarda geri gəlməsinin şahidi oluruq. Sağlam yanaşma və texnologiyanın köməyi ilə müasir sahibkarlığın fəzası olan rəqəmsal marketinqi sizə təqdim edirəm. Rəqəmsal marketinq, satıcıların öz müştəriləri ilə asanlıqla əlaqə saxlaya biləcəyi internet kimi müasir internet infrastrukturundan istifadə etdiyi marketinq metodologiyasıdır.

Rəqəmsal marketinqin mobil telefonlar, kompüterlər və hətta rəqəmsal hesablama ilə əlaqəli hər hansı digər media nümunələri kimi müasir texnoloji imkanların istifadəsini də özündə birləşdirə bilməsini nəzərdə tuturam.

Bu məqalədə investisiya aləmində ekskluziv şəkildə üstünlük təşkil edən rəqəmsal marketinqin inkişafına təkan verəcək trendlər yığılıb. İcazə verin, 2020-ci ildə inkişafın onurğası olan onlayn təbliğat fakültəsinin göz açan trendlərini sizə göstərim.

Chatbot (Çatbot) trendinin sensasiyası.

Texnologiya süni zəka kimi insani yanaşmalarla birlikdə avtomatlaşdırmanı da özü ilə gətirdi. Çatbotlar xidmətlərini genişləndirdi və 2020-ci ildə, rəqəmsal marketinqə gəldikdə, o ən yaxşı xidmət növlərindəndir. Çatbotlar 7/24 müştərilərin sadə suallarına real zamanda cavab verən “istənilən zamanda” və daha dəqiq desək “yerindəcə” mesajlaşma vasitələridir.

Rəqəmsal marketinq platformalarınızdakı çatbotlar trendindən istifadə etmək məhsul və ya xidmətlərinizlə bağlı müştərilərin suallarına cavab ehtiyacınızın 85% -dən çoxunu həll edərək səmərəliyinizi artırır. Bu sizin onlayn iş təcrübənizi əlçatan edir. Biz təbii ki, statistika üzərindən gedirik və müxtəlif etibarlı statistikaların dediyinə görə, müştərilərin böyük faizi hər hansı bir brend haqqında çatbot vasitəsilə axtarış edirlər.

2020-ci ildə bütün bunları reallaşdıran texnoloji alqoritm olan AI (süni zəka) sayəsində milyardlarla RoI-nin (investisiyanın) qayıtmasını gözləyin.

Video Marketinqdə Trend

2020-ci ildən bu yana video marketinq məfhumu onlayn satıcılara və daha doğrusu, dünyanın hər yerindəki sahibkarlara qələbə gətirib. Bu, rəqəmsal marketinqin 2020-ci ildə ən vacib onlayn marketinq strategiyaları arasında ən parlaqlarındandır. Nə demək istədiyimi biraz daha açmaq istəyirəm: “meşə yanğınları” videosu kimi paylaşılan keyfiyyətli məhsul və ya xidmət 70% -dən çox diqqət çəkmək potensialına sahibdir.

Video marketinq hədəf müştərilərinizi onlayn təbliğ olunan məhsul və xidmətlərinizi almağa təşviq edən sehrli bir çubuqdur. Gəlin buna konversiya dərəcəsinin optimallaşdırılması strategiyası deyək. Rəqəmsal marketinq onlayn alış və rəqəmsal alış qərarlarını özündə cəmləşdirir,. 2020-ci ildə yaxşı bir video marketinq trendi onlayn alıcıda sizin məhsulunuza HƏ! deməyə əminlik yaradacaqdır!

Müasir dünyada video marketinq kanallarına video kampaniyalarının geniş yayıldığı, maraqlananların qəlbindən keçən və onlayn sahibkarlığı təbliğ edən YouTube daxildir.

İnfluenser Marketinqi. 2020-nin başlıca rəqəmsal marketinq trendi

Demək istəyirəm ki, 2020-ci ildə rəqəmsal marketinq trendlərinə tətbiq olunan əsas atribut yaradıclıqdır. Sosial media kanallarının sayının artması ilə influenser marketinqi qiymətləndirmə üçün möhtəşəm onlayn trendə çevrilib. Daha dərinə getsək, etibarlı kadrların ağızlarından çıxan sözlər rəqəmsal marketinq üçün bir xəzinədir. Vokal məşhurlar kimi müasir influenserlərdən istifadə etmək onlayn təbliğat təsirinizi kütləvi şəkildə artıracaqdır.

İcazə verin nə demək istədiyimi izah edim: İnstaqram və YouTube kimi sosial media infrastrukturlarının artması ilə bir məşhur şəxsi müəyyənləşdirin və ondan sizin məhsul və ya xidmətlərinizi genişləndirmək üçün istifadə edin. Onların tövsiyələri onlayn biznesinizin böyüməsinə olan ehtiyacınızı aradan qaldıracaqdır.

Sevdiyiniz məşhur şəxs kimdir? Əgər ‘Kardaşyans’ sizin gözəlliyə yönəlmiş biznesinizə təsir edirsə onda 100% satış və onlayn inkişafdan əmin olun.

Sosial mesajlaşma tətbiqinin gücü rəqəmsal marketinqdə padzəhər trendidir.

Yaxşı, gəlin sizə müasir rəqəmsal və texnoloji şəraitlə uyğunlaşan sosial mesajlaşma tətbiqinin təsvirini verim. Facebook messenger, Instagram, WeChat, WhatsApp, elektron poçt göndərmə və daha çoxu. Bu tətbiqlə rəqəmsal marketinq bütün dünyada milyardlarla hədəf auditoriyası ilə göz önündədir. Bu auditoriyaya göndərilən marketinq mesajları və müxtəlif kampaniyalar biznes də daxil olmaqla onlayn təbliğatı yeni səviyyəyə gətirir.

Sosial marketinq tətbiqi fərdiləşdirmənin dəyərini təşviq edən rəqəmsal marketinqin bir formasıdır. Bu, seqmentdə təhlil edəcəyim trenddir. Sosial mesajlaşmalarda təcrübəli istifadə rahatlığı onu 2020-ci ildə trend halına gətirir və bu zaman və texnologiya dəyişdikcə daha da effektiv olmağa davam edəcəkdir.

Rəqəmsal marketinq trendinin bu forması məlumatların çatdırılmasını, əlaqələrin axtarılmasını asanlaşdıraraq müştəri dəstəyi və yardım mexanizmini əhəmiyyətli dərəcədə hərəkətə gətirir. Bu rəqəmsal marketinq strategiyası ilə müştərilərinizin canlılıq hissini artırdığınızdan əmin olun.

Rəqəmsal məzmun marketinqi vurğulama trendidir.

Yaxşı, 2020-ci ilin rəqəmsal marketinq trendlərini nəzərə alsaq, bu, üzərində dayanılması lazım olan çox böyük bir sahədir. Deməyim budur ki,icazə verin, müəyyən bir trendə gəldikdə, riayət etməli olduğunuz “EDİLMƏLİ” ardıcıllıq ilə sizi məlumatlandırım. Müasir marketinq saytlarının inkişafının artması səbəbi ilə məzmunun detalları çox əhəmiyyətlidir.

Search Engine Optimization adlı SEO-nu qarşılayın. Bu, 2020-ci ilin rəqəmsal marketinq trendlərində veb saytınızı daha gözəçarpan və axtarış motorlarında daha təsirli hala gətirmək üçün istifadə olunan texnikanın tətbiq olunduğu dahi bir yanaşmadır. Məşhur axtarış motorlarına google axtarış motorları və sairə daxildir.

Rəqəmsal marketinqdə 2020 e-poçt marketinq trendi.

Bəziləriniz e-poçtun köhnəldiyini düşünürsünüz. Ancaq inanın ki, e-poçt yazışmaları biznes, akademik aləm, ticarət dünyası, hüquq fakültələri, sənaye sahələri və daha çoxu arasında ən çox istifadə olunan rəqəmsal rabitə kanallarından biridir. Yuxarıda yazılanlar bu və ya digər şəkildə 2020-nin rəqəmsal marketinq trendlərindən asılıdır.

Sizə 2020 rəqəmsal marketinq trendində olan yeni bir şeyi təqdim etmək istəyirəm: Aparıcı nəsil elektron poçt marketinqində ən çox istifadə olunan terminlərdən biridir. Bu, B2B təşviq modeli adı altında bir biznesin digərinə çatdığı e-poçt reklam formasıdır. İnternet təbliğinin bu formasında yüksək bacarıqlar tələb olunsa da bu sənət mənimsənərsə,siz həmişə uğura şahid olacaqsıınız. Qeyd edin, bu, onlayn sahibkarlığın qələbəsini gətirən əsas rəqəmsal marketinq trendidir.

Səsli interaktiv rəqəmsal marketinq trendləri 2020-də.

Mən 2020 qarşılıqlı səs rəqəmsal marketinq trendinə istinad edəndə bu yenə də eyni qalacaq.AI (süni zəka) və maşın öyrənməsi kimi texnoloji paradiqmaların köməyi ilə texnoloji qurğular insanların internet vasitəsi ilə axtardıqları məhsul və xidmətləri ələ keçirdilər. Sonuncu anlayış şifahi ünsiyyət vasitəsi ilə real həyatda müştərilərlə qarşılıqlı əlaqədə olan oxşar tətbiqlərin inkişafına gətirib çıxartmışdır.

Google-nin səs axtarış standartları vasitəsi ilə liderliyi ələ alması 2020-ci ildə şifahi rəqəmsal marketinq yanaşmalarının bir çox formasını inkişaf etdirməyə davam edir. Siri, 2020-ci ildə rəqəmsal marketinqi tamamilə yeni bir səviyyəyə gətirmiş İphone-da olan ümumi şifahi axtarışlarından biridir. Ağıllı qurğular bu xüsusiyyət və dəqiqliyi özündə birləşdirməyə davam edir və bunların bəzilərinə Alexa, Cortana və başqaları daxildir.

Rəqəmsal marketinqdə 2020 Omnichannel (çox kanallı) marketing trendinin üstünlüyü.

Bəs 2020-də birdən çox rəqəmsal marketinq strategiyasından istifadə etməyi düşünsəz necə? Omnichannel marketinq, 2020 onlayn marketinqində onlayn domendəki eksklüziv strategiyaların çoxsaylı rəqəmsal marketinq platformaları arasında istifadə edildiyi ən son trendlərdəndir. Əsasən, bu, yuxarıda göstərilmiş bütün hərtərəfli trendləri özündə birləşdirən rəqəmsal marketinqin hibrid padzəhəridir.

Bu, rəqəmsal marketinq trend strategiyasının vahid formasına nisbətən ikiqat müştəri cəlb edilməsi kimi sehrli nəticələrlə əlaqələndirilir. Rəqəmsal marketinqdə mükəmməlliyi asanlaşdıran böyük məlumat yanaşmalarının və AI (süni zəka) fərdiləşdirmə doktrinalarının istifadəsi bunun 2020-ci ildə etibarlı bir trend olmasına səbəbdir.

Rəqəmsal marketinqdə 2020 Proqramlı Reklam trendi

Gözləyirsiniz ki, rəqəmsal reklam haqqında danışacağam? Düzdü, vaxtı çatıb. Bu trenddə biz reklamlara fokuslanırıq hansı ki, elektron marketoloqlar tərəfindən istifadə edilir və rəqəmsal marketinqdə gündəlik rutin olmuş bir texnikadır. Pay Per Click (bir kliklə ödə) perspektivindən baxdığınız zaman 2020-ci ildə bu bir trenddir. Reklama kliklədikdən sonra bu, başqa bir elan üçün yer açır. Reklam almanın avtomatlaşdırılmış istiqaməti elə proqramlı reklam adlanır.

Marketoloqun 2020-ci ildə rəqəmsal marketinq infrastrukturunda investisiya xərclərinin azaldılması kimi faydaları böyükdür. Proqramlı reklam, dünyadakı potensial auditoriyanın ehtiyac duyduğu məhsul və xidmətlər barədə marketoloqa rəy bildirməyin metrikası ilə əlaqələndirilir.

2020 Virtual və kompüter tərəfindən təkmilləşdirilmiş rəqəmsal marketinq reallıq trendi

Düzünü deyin, Virtual Reallıq (VR) təcrübəsinə münasibətiniz necədir? Həyəcanlı gəlir elə deyilmi? VR-in istifadəsi sürətlə artaraq 2020 rəqəmsal marketinq trendlərində daha da çoxalıb. Bu, təxəyyül atmosferini yaradan və xəyalları reallığa çevirən rəqəmsal marketinqin bir formasıdır. Burada AI (süni zəka) hələ də üstünlük təşkil edir. Onlayn reklamda rənglərin dəyişməsini, virtual test tanıtımını nəzərdə tuturam.

2020 Geofencing rəqəmsal marketinq driftinin miqyası

Geofencing rəqəmsal marketinq trendində artım əvvəlki illərə baxanda 2020-ci ildə daha çox genişlənməyə davam edir. Geofencing müəyyən bir ərazini və daha doğrusu bir məkanı ələ keçirərək öz rəqəmsal bazarınızı qurmaq deməkdir. Bu bazara girməyə çalışan fərdi və ya hüquqi şəxs yaxud da hər ikisi, bu işdə sizə kömək edəcəkdir. Bu taktika mobil istifadəçilərin sayının artırılmasında uğurlu olacaqdır.

2020-ci ildə rəqəmsal marketinqin 10 trendi ilə ayıq qalın.

Yeni layihə ideyanız var? Gəlin, müzakirə edək!