Beynəlxalq Bank üçün elektron növbə sistemi
Texnologiyalar
Sənayelər
17.10.2018 – Beynəlxalq Bank üçün Elektron Növbə Sistemi
Maliyyə ehtiyaclarına xidmət göstərən yerli və etibarlı bank texnologiya ilə insanlar arasında körpü quraraq müştəri məmnuniyyətinin təkmilləşdirilməsi yollarını axtarır.
Maliyyə sənayesinin bir hissəsi olan Azərbaycan Beynəlxalq Bankı, müştəri məmnuniyyətini artırmaqla və bank seçim sabitliyini qorumaqla, daha çox fayda əldə edə biləcəkdi. Bu səbəbdən, 2018-ci ildə biz gözləmə müddətini azaldacaq, xaosdan qurtulacaq və fərdi xidmətlər təqdim edəcək proqram təminatı yaratmaq məqsədi ilə bir araya gəldik.
HƏLL:
Tələblərin yüksək olmasına baxmayaraq, çevik, sürətli və istifadəsi asan olan həll yolu yaradıldı. ATL Tech-in elektron növbə sistemi "online rendezvous" modulu ilə canlı növbələri təşkil edərək rəqəmsallaşdırdı. Biz, həmçinin Azərbaycan Beynəlxalq Bankını limitsiz operator, filial və müştəri sayına imkan verən filial əsaslı lisenziya ilə təchiz etdik.
NƏTİCƏ:
Proqram təminatı tətbiq edildikdən sonra da lokal dəstəyin göstərilməsi davam edir. Bu bizim danılmaz üstünlüyümüz və onların yenilməz gücüdür. Üstəlik, ATL Tech-in elektron növbə sistem modulları bankın və filiallarının dəyişən ehtiyaclarına və tələblərinə uyğun olaraq tənzimləndirilir.
Təcrübələrimiz
Paşa Bank üçün elektron növbə sistemi
Azərbaycanın aparıcı korporativ banklarından birinə ATL Tech-in təqdim etdiyi proqram təminatı növbə sistemini idarə etməyi asanlaşdırır.
Bravo marketlər şəbəkəsi üçün Əlaqə Mərkəzi idarəetmə sistemi
ATL Tech-in platforması Bravo marketlər şəbəkəsinə müştəri məmnuniyyətinin artırılmasına töhfəsini verir.
Neft sahəsində ilk təcrübəmiz
ATL Tech-in proqram təminatı AZFEN-in gündəlik əməliyyatlarının səmərəliliyini və optimallığını təmin edir.