Əlaqə Mərkəzi

Gücləndirilmiş "omnichannel" dəstəyi ilə daha çox müştəri təcrübəsi yaratmağa kömək edəcək Əlaqə Mərkəzi həllindən faydalanın. ATL Tech-in innovativ texnologiyaları əsas götürərək yaratdığı proqram təminatı səmərəliliyi artıracaq və müştərilərinizlə olduqları yerdən kəsintisiz əlaqə quracağdır.

Əlaqə Mərkəzi

Təklif etdiyimiz həllər

Müştəri əlaqələri xüsusiyyətləri

Müştərilərin sədaqətini artırmaq, marketinq təkliflərini sınaqdan keçirmək və fərdiləşdirmək kimi nüansları əsas götürərək, peşəkar və müasir bir müştəri əlaqəsi strategiyasını irəli sürürük.

İşçi qüvvəsi iştirakının idarə etməsi

ATL Tech-in xüsusi komandası, əməkdaşlarınızı inkişaf etdirmək, onları idarə etmək və ümümiyyətlə işçi qüvvənizin funksionallığını və performansını yaxşılaşdırmaq üçün hazırlanmış Workforce Engagement Management-i təklif edir.

Performans idarə etməsi

İşinizin böyümə tempinin sürətləndirməyi hədəfləyən ATL Tech-in Performans İdarəetmə həlli ilə əlaqə mərkəzi məlumatlarına əsaslanan hər hansı bir işçinin iş performansını müəyyənləşdirmək və qiymətləndirmək fürsəti əldə edəcəksiniz.

Omnichannel

Hamımız bilirik ki, müştəri məmnuniyyəti və sədaqəti bir iş prosesini uğurlu edən xüsusiyyətlərdəndir. Bu səbəbdən ATL Tech komandası müasir texnologiyanı sevən müştəriləri razı salacaq yenilikçi və çox kanallı həllərin üzərində çalışır.

Analitika

Analitika və Anlayışlar işinizin daha strateji olmasına kömək edərək, məhsuldarlığı və satışları artırmaq üçün mövcud məlumatları istifadə edərək daha səmərəli qərarlar qəbul etmə prosesini optimallaşdırır.

Özəlliklər

İnteraktiv Səsli Cavablama

İnteraktiv Səsli Cavablama (IVR) zəng edənlərlə ünsiyyət qurmağa imkan verir və zəngləri müvafiq alıcılara yönləndirməyə kömək edir. Xəttinizin həddən artıq yüklənməsinə görə üzr istəməyin!

Növbələrin İdarə Edilməsi

Daha yaxşı müştəri məmnuniyyəti üçün zəng növbələrinizi idarə edən və optimallaşdıran növbə idarəetməsi seçimi. Çağırışları sənətkarlığa çevirin!

Səsli Mesaj

Səsli Mesaj - zəngi cavablamağınız mümkün olmadıqda belə zəng edənlərlə əlaqə qurmağa kömək edən avtomatlaşdırılmış sistemdir. Səsli mesajları qəbul edin və müvafiq şəxslərə yönləndirin. Çünki hər zəng vacibdir!

Geri Zəng Et

Zəngdən imtina faizini azaldan və müştərinin təcrübəsinə müsbət təsir göstərməsi üçün zəng edənlərlə qarşılıqlı əlaqədə olmağınıza imkan verən geri çağırma funksiyasıdır.

Zəng yönləndirmə

Zəngdən imtina faizini azaldan və müştərinin təcrübəsinə müsbət təsir göstərməsi üçün zəng edənlərlə qarşılıqlı əlaqədə olmağınıza imkan verən geri çağırma xüsusiyyəti. Cəhd nə qədər çox olsa, məmnuniyyət göstəricisi daha yaxşı olacaq!

Telemarketinq

Ehtiyaclarınıza uyğun gələn, gəlirləri artıran və eyni zamanda potensial müştərilərə zəng yolu ilə kampaniya elanları verən telemarketinq seçimi. Ağıllı qərarlar - uğura doğru yol!

ACD & Zəng yönləndirmə

Təşkilatların xüsusi ehtiyaclarından asılı olaraq sifariş və prioritetlə təyin olunan daxil olan zənglər üçün növbə yaradan zəng yönləndirmə sistemi. Ağıllı zəng yönləndirmə idarəetməsi agentlərin vaxtına qənaət edir və zəng edənlər avtomatik olaraq bu zəngə ən uyğun gələn şəxsə yönləndirərək vaxtınıza qənaət edir.

Zənglərin qeydə alınması

Məlumatlı qalın və hər əməliyyatı saxlayan zəng qeyd sistemindən istifadə edərək zənglərinizin, agentlərinizin və zəng edənlərin qarşılıqlı fəaliyyətinin arxasındakı bütün şəkli görün. Hər bir qeyddən toplanan məlumatlar işçi təlimi və müştəri anlayışı daxil olmaqla, müxtəlif məqsədlərə xidmət edə bilər.

Hesabatlılıq

Anlaşılması və istifadəsi asan olan zəng hesabat analitikasını yaradaraq, təşkilatın gəlirlərini yaxşılaşdırın və daim dəyişən rəqabətli bazarda yüksək səviyyənizi qoruyun. Sistemimiz tərəfindən yaradılan hesabatlar, məlumatların qısa zamanda effektiv iş alətlərinə çevrilməsinə dair aydın bir görüntü verəcəkdir.

Yeni layihə ideyanız var? Gəlin, müzakirə edək!